Servicii

Serviciile oferite de SUPERMOB SRL sunt servicii pe care noi le consideram esentiale si extrem de importante pentru clientii nostrii, experienta acumulata de-a lungul timpului si feedback-urile primite din partea lor, ne-au invatat ca toate aceste servicii oferite cu profesionalism si calitate ne pot sustine pe o piata extrem de concurentiala.
Tinta societatii noastre este de a acoperi intreaga plaja de servicii si produse necesare mobilarii locuintelor, sediilor de firma, institutii, scoli & gradinite, cabinete medicale,pensiuni, hoteluri mici, baruri, restaurante, cafenele – HORECA, magazine, etc., prin care oferim servicii specializate pentru economisirea timpului clientilor nostri.
SUPERMOB SRL isi doreste sa devina pentru fiecare client un model spre care tind firmele specializate in servicii aferente lucrarilor din industria mobilei si a amenajarilor interioare, asigurand astfel servicii de consultanta, masuratori, design si amenajari 3D, proiectare mobilier 2D sau 3D, productia efectiva a mobilierului comandat, transport si montaj la domiciliu sau la locatia indicata de beneficiar.

Consultanta & Consiliere – serviciu GRATUIT

Oferim potentialilor nostrii clienti servicii de consultanta si consiliere in amenajarea unui spatiu destinat mobilarii, veti primi sfaturi profesioniste si pertinente pentru amenajarea / mobilarea dorita.
Vom incerca sa va oferim intodeauna informaţiile necesare şi vom incerca sa va indrumam in alegerea cea mai potrivită pentru dumnevoastra, de la sfaturi privind pozitionarea in spatiul ales a prizelor, traseelor de apa-canal, culori ale peretilor, pana la alegerea pieselor de mobilier, selectarea culorilor şi accesoriilor suplimentare astfel încât să va transformati spatiul într-un mediu cald, plăcut si primitor, dar si extrem de util.

Masuratori – serviciu GRATUIT

Pentru a putea determina dimensiunile viitoare ale mobilierului vor trebui stabilite masuratorile spatiului propus de client pentru mobilare, iar pentru aceasta ne vom deplasa la adresa indicata pentru a efectua masuratorile necesare cu aparate de precizie, aparate care masoara cu laser si pot determina extrem de usor si rapid suprafetele existente.
Totusi pentru obiecte mici de mobilier gen masute, cuiere, sau alte obiecte care nu sunt strans legate de spatiul in care vin amplasate, vom merge pe masuratorile facute de client, iar pentru amenajari de mai mari dimensiuni preferam sa mergem chiar noi la clienti pentru ca masuratorile sa fie facute cu precizie, eliminand astfel eventualele erori in masurarea spatiului destinat mobilarii.

Design & Amenajari 3D – serviciu partial GRATUIT

In incercarea noastra de a oferii clientilor nostrii o gama cat mai diversificata de servicii si produse am fost rugati si solicitati in proiectarea si amenajarea computerizata a unor spatii de locuit, birouri sau sedii de firma, magazine, cabinete medicale, centre de infrumusetare, etc.
Astfel cu ajutorul unor programe specializate pentru astfel de amenajari, programe pentru care societatea detine licente de utilizare, putem sa va prezentam un proiect 3D de amenajare a spatiului solicitat.
Proiectele va vor fi prezentate si discutate cu dumnevoastra pentru stabilirea celor mai mici detalii, dar nu veti putea intra in posesia lor decat dupa semnarea unui contract de mobilare sau dupa achitarea unui cost pe care il vom stabili de comun acord in functie de amploarea lucrarii.
Pentru proiecte de mari dimensiuni care depasesc capacitatile noastre sau termenele de finalizare sunt extrem de mici, avem dezvoltate colaborari cu diversi arhitecti si designeri.

Proiectare mobilier 2D sau 3D – serviciu GRATUIT

Proiectarea mobilierului intr-un spatiu reprezinta prima etapa in indeplinirea visurilor dumneavoastra si primul pas in procesul de productie al mobilei. In general, aceasta etapa porneste dupa o consultare si o discutie preliminara cu clientul, apoi se trece la proiectarea propiuzisa dupa care se prezinta proiectul si se stabilesc toate detaliile legate de executie.
Datorita acestei proceduri interactive si a imaginilor 3D, unde clientul vede finalitatea produsului sau a amenajarii respective, dar mai ales alegerilor finale care apartin in exclusivitate clientului, se obtin piese de mobilier unice, originale, care poarta amprenta viitorilor proprietari.
Pana in acest moment costurile dumnevoastra au fost zero sau aproape de zero daca tinem cont totusi si de timpul dumnevoastra alocat acestor etape, putand renunta in orice moment la serviciile noastre fara nici o obligatie din partea dumnevoastra – totusi, de ce a-ti face asta? Doar totul a fost GRATIS pana acuma ! 
Următorul pas după finalizarea acestor etape si stabilirea tuturor detaliilor este negocierea pretului si semnarea contractului cu societatea nostră moment in care va trebui sa achitati un avans – procentul de avans va fi stabilit de comun acord in functie si de complexitatea lucrarii dar si de materialele alese. Din acest moment proiectul va fi considerat angajat de firma noastra si va intra în procesul de producţie. Termenul mediu de finalizare al unui proiect este în medie de 10 – 15 zile lucratoare de la data angajarii contractului (acest termen poate fi mai mic sau mai mare în functie de amploarea proiectului si de perioada sărbătorilor).

Productie mobilier

Procesul de productie este etapa in care ideile si visele devin realitate.
Acest moment este o impletire intre talentul, priceperea, pasiunea, experienta, dar si a cunostintelor tehnice solide dobandite de-a lungul activitatii noastre. Aceasta imbinare are ca rezultat mobila de calitate superioara, cu un design modern si unic in acelasi timp, insa pe langa design si confort, targhetul nostru este de a produce un mobilier cu o rezistenta sporita in timp si siguranta in exploatare, doua caracteristici extrem de importante care ofera superioritate mobilierului produs de SUPERMOB SRL si de la care nu facem rabat.
Astfel pentru a putea sa atingem aceste tinte folosim in procesul de productie materii prime si materiale, feronerie si accesorii de cea mai buna calitate furnizate de unii dintre cei mai cunoscuti producatori internationali din domeniu ( EGGER, BLUM, HAFELE, etc).
Pentru ca punem pret pe calitate si durabilitate , cautam intotdeauna cele mai bune si mai noi solutii care sa sporeasca trainicia mobilierului in timp si sa confere clientului un sentiment de siguranta pentru investitia facuta , de aceea urmarim si suntem la curent cu toate noutatile pietei.

Transport si Montaj Mobilier – serviciu partial GRATUIT

Serviciul de transport este gratuit in raza orasului Rm.Valcea si in limita a 25km in afara acestuia . Pentru restul localitatilor in orice colt al tarii si nu numai, transportul se face contra cost, pretul variind in functie de distanta parcursa, volumul si greutatea pieselor de mobilier. Montajul este gratuit pentru toti clientii nostri, iar pentru derularea cat mai rapida a acestei etape dar si pentru confortul dumnevoastra, in masura posibilitatilor, principalele piese ale mobilierului vor fi livrate deja montate.

Condiţii şi limitări

Personalul nostru nu asigura, nu executa si le este total INTERZIS realizarea branşamentelor la reţeaua de apă,canal, gaz sau electricitate aceste operatiuni trebuind sa fie executate de către personal special autorizat si sunt in sarcina exclusiva a clientului.
Este de datoria clientului să se asigure că la data şi ora stabilită, echipa de montaj va avea acces în cadrul spaţiului de destinaţie şi că acesta este pregătit pentru instalarea fără întârziere a mobilierului.

Service şi garanţie

Pentru mobilierul produs de compania noastră, perioada de garanţie este de 24 luni de la data vânzării aceasta fiind data inscrisa pe factura sau bonul fiscal.
Pentru electocasnice perioada de garanţie este de 24 luni, iar service-ul pentru aceste produse se efectuează de către firmele acreditate de către producători.
În momentul achiziţionării acestor produse de la societatea noastra acestea vor fi însoţite de certificatele de garanţie specifice, care trebuie păstrate de către cumpărător, împreună cu documentul de plată, pentru a putea atesta dreptul la garanţie în cazul apariţiei unor defecţiuni.
Service-ul în garanţie pentru produsele de mobilier ale companiei noastre se efectuează de către personalul nostru specializat.
Service post garanţie
Service-ul post garanţie în cazul mobilierului produs de compania noastră se va realiza contra cost, în cazul unor accidente casnice sau de alta natura
Condiţii şi limitări
Garanţia se acordă pentru vicii ascunse de fabricaţie.
Nu sunt acoperite de garanţie deteriorările produse prin utilizarea produselor în alte condiţii decât cele specificate în certificatul de garanţie (ex: contactul cu apa, forţarea mecanica a unor subansamble, curăţarea cu solvenţi sau soluţii abrazive, etc.).